Επικουρικές Θεραπείες

Ηλεκτροθεραπεία (όζον)

Η ηλεκτροθεραπεία (όζον) είναι επίσης μια ιατρική δοκιμασμένη θεραπεία που έχει χρησιμοποιηθεί σε όλο τον κόσμο για πάνω από 50 χρόνια με σημαντική  επιτυχία και ασφάλεια σε πολλές παθήσεις. Την θεραπεία αυτή αποκλειστικά εφαρμόζουμε στον τομέα της Ποδοθεραπείας.

Συστήνουμε και εφαρμόζουμε Όζον για αντισηψία  σε φλεγμονές του δέρματος. Το Όζον είναι φυσικό αντισηπτικό και επουλωτικό. Συμπληρώνει και ενισχύει την αποτελεσματικότητα των θεραπειών, εξαλείφει ιούς, βακτήρια, παθογόνα, ενώ μειώνει τον ερεθισμό του δέρματος.

ΗΛΕΚΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ(ΟΖΟΝ)

• Εξουδετερώνει ιούς, βακτήρια και άλλα παθογόνα

• Βοηθά στην αποστείρωση και επούλωση των πληγών

• Αυξάνει την αιμάτωση των ιστών

• Βελτιώνει την χροιά του δέρματος

• Μειώνει το οίδημα

Θεραπεία Παραφίνης

Η θεραπεία με παραφίνη είναι αρκετά κοινή, με ευεργετικές ιδιότητες και χρησιμοποιείται ευρέως για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση δερματικών και μυοσκελετικών παθήσεων όπως Έκζεμα, Ψωρίαση, Ξηροδερμία, Αρθρίτιδα, Θυλακίτιδα, Τενοντίτιδα , Ινομυαλγία, Φλεγμονές, Μυϊκούς σπασμούς, Καταπονημένους μύες,   Δύσκαμπτες αρθρώσεις κλπ.

ΠΑΡΑΦΙΝΗ

Πως Λειτουργεί η Παραφίνη

Τα πόδια προετοιμάζονται με ειδικά απολυμαντικά προιόντα του δέρματος πριν την θεραπεία. Μετά την σχετική προετοιμασία βυθίζονται σε ζεστή παραφίνη και καλύπτονται για να διατηρηθεί η θερμοκρασία σταθερή.

Βαθιά ενυδάτωση Δέρματος

Σε περιπτώσεις Ξηροδερμίας, κατά  την προετοιμασία των ποδιών, χρησιμοποιείται επι πλέον ειδικό προιόν φροντίδας και ενυδάτωσης του δέρματος. Όταν τα πόδια βυθίζονται στην ζεστή παραφίνη, μέσω της απόφραξης λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας, αρχίζουν να αιματώνονται και να ανοίγουν οι πόροι του δέρματος. Το ειδικό προϊόν φροντίδας του δέρματος που προηγουμένως εφαρμόσαμε, παγιδεύεται απο το στρώμα της παραφίνης, εισχωρώντας έτσι στις ενδότερες στιβάδες , ενυδατώνει και επαναφέρει την ελαστικοτητά του. Το Παραφινόλουτρο είναι μία θεραπεία βαθιάς ενυδάτωσης, για πόδια ταλαιπωρημένα, ξηρά, αφυδατωμένα, με τάση υπερκεράτωσης. Είναι μια αποφρακτική θερμική θεραπεία, η οποία φροντίζει και ενυδατώνει σε βάθος το δέρμα.  Ακόμα και μετά την πρώτη θεραπεία το δέρμα είναι εμφανώς πιο λείο, μαλακό και ενυδατωμένο.

Θερμοθεραπεία

Επίσης σε περιπτώσεις ρευματοειδούς αρθρίτιδας ή άλλων μυοσκελετικών παθήσεων των ποδιών, η τοπική εφαρμογή και διατήρηση σταθερής θερμοκρασίας διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος, την αύξηση του κολλαγόνου της αρθρικής κάψας, την ευκαμψία των τενόντων, ελατώνει τον μυϊκό σπασμό,  την δυσκαμψία και ανακουφίζει από τον πόνο. Είναι ιδανική θεραπεία για αντιμετώπιση του πόνου της αρθρίτιδας και φλεγμονών των αρθρώσεων.

Αντενδείξεις

Η αγωγή παραφίνης δεν συνιστάτε σε άτομα με Υπέρταση, Διαβήτη ή Φλεβίτιδα.