Μυρμηγκιές πελμάτων

Οι μυρμηγκιές είναι ακίνδυνα καλοήθη δερματικά εξογκώματα, που εμφανίζονται σε διάφορα μέρη του σώματος ακόμη και στα πόδια. Έχουν το σχήμα κουνουπιδιού ή παρουσιάζονται σαν μαύρες κουκίδες σε ένα λευκό πυρήνα και προκαλούνται από τον ιό των ανθρωπίνων θηλωμάτων (HPV).

ΜΥΡΜΗΓΚΙΕΣ

Είναι ακίνδυνες, αλλά ιδιαίτερα μεταδοτικές και ενοχλητικές. Οι μυρμηγκιές που εμφανίζονται στο πέλμα, χρειάζεται η πείρα ενός ειδικού για να τις ξεχωρίσει, γιατί πολλές φορές συγχέονται με τους κάλους.

Υπάρχουν διάφοροι μέθοδοι θεραπείας όπως :

1. Η χημική καυτηρίαση με χρήση διαφόρων καυστικών ουσιών που διατίθεται από τα φαρμακεία, δρούν καταστρέφοντας την μυρμηγκιά, αλλά και υγιές δέρμα που σε κάποιες περιπτώσεις δημιουργεί επώδυνη πληγή που δύσκολα επουλώνεται. Η χρήση τους απαιτεί πολύ προσοχή, διότι εγκυμονούν μολύνσεις, ενώ για να υπάρξει οριστικό αποτελέσματα, θα πρέπει να εφαρμόζεται το οξύ κάθε μέρα. Η θεραπεία αυτή μπορεί να διαρκέσει για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.

2. Η κρυοθεραπεία όπου ψύχεται η μυρμηκιά με υγρό άζωτο για περίπου 30 δευτερόλεπτα. Η θεραπεία επαναλαμβάνεται μετά από 3-4 εβδομάδες μέχρι να εξαφανιστούν όλες οι μυρμηγκιές. Είναι σχετικά επώδυνη μέθοδος, αλλά με αρκετά καλό αποτέλεσμα.

3. Η χειρουργική αφαίρεση των μυρμηγκιών είναι μια μέθοδος που αποφεύγεται λόγω υποτροπών. Συνήθως εφαρμόζεται σε μυρμηγκιές που δεν έχουν ανταποκριθεί σε άλλες θεραπείες. Οι κίνδυνοι που σχετίζονται με τη χειρουργική αφαίρεση των μυρμηγκιών είναι η πιθανότητα λοίμωξης ή ο σχηματισμός ουλής.

4. Η ηλεκτροκαυτηρίαση καταστρέφει την μυρμηγκιά με χρήση ηλεκτρισμού. Είναι αποτελεσματική όπως και η κρυοθεραπεία, αλλά υπάρχει ο κίνδυνος σχηματισμού ουλής και   μόλυνσης.

5. Η θεραπεία με laser CO2 έχει αποτελεσματικότητα παρόμοια με αυτή της ηλεκτροκαυτηρίασης. Εφαρμόζεται κυρίως όταν υπάρχουν διάσπαρτες μυρμηγκιές. Είναι σχετικά δαπανηρή μέθοδος και επώδυνη λόγω καψίματος του ιστού που προκαλείται απο το λέιζερ, γιαυτό η επέμβαση γίνεται συνήθως με τοπική αναισθησία. Οι επιπλοκές που μπορεί να παρουσιαστούν, είναι η αργή επούλωση και ενδεχόμενη μόλυνση, λόγω του εγκαύματος.

Ανεξαρτήτως της μεθόδου θεραπείας, μπορεί να απαιτηθούν περισσότερες απο μια συνεδρίες για την πλήρη εξάλειψη τους.

To αποτέλεσμα μιας θεραπείας μπορεί να είναι διαφορετικό μεταξύ των ασθενών και καμία θεραπεία δεν εγγυάται οτι η μόλυνση δεν θα επαναληφθεί στο μέλλον.

Πρέπει να γίνει γνωστό ότι παράλληλα με την οποιαδήποτε θεραπεία, θα πρέπει να τηρούνται οι βασικοί κανόνες υγιεινής των ποδιών, αλλά και να αποφεύγονται συνθήκες που μπορεί να δημιουργήσουν επαναμόλυνση.

Θεραπευτική Επιλογή (Ozon & νιτρικός άργυρος)

Αντιμετωπίζουμε τις μυρμηγκιές ανώδυνα, με επιτυχή συνδυασμό τριών φάσεων θεραπείας, χωρίς τις επιπλοκές άλλων μεθόδων (ουλές, πόνο, μολύνσεις). Χρησιμοποιούμε ειδικό προιόν και μηχανική αφαίρεση της υπερκεράτωσης με κατάλληλες φρέζες, ώστε να αποδομηθεί και να γίνει ευδιάκριτος ο όγκος και το βάθος της.

Ακολουθεί επιπλέον αγωγή ανώδυνης ηλεκτροθεραπείας, που προκαλεί οζονισμό (αποστείρωση).

Η Θεραπεία ολοκληρώνεται ανώδυνα << καυτηριάζοντας >> τις μυρμηγκιές με  νιτρικό Άργυρο  (νιτρικός άργυρος 75% και νιτρικό κάλιο 25%  ).

Χρώση Μυρμηγκιάς με Νιτρικό Άργυρο

ΜΥΡΜΗΓΚΙΕΣ - ΝΙΤΡΙΚΟΣ ΑΡΓΥΡΟΣ