Ονυχογρύπωση

Θεραπεία Δύσμορφων Νυχιών

Η ονυχογρύπωση είναι μια διαταραχή κατά την οποία τα νύχια κυρίως των μεγάλων δακτύλων των ποδιών, καθίστανται υπερτροφικά, παχιά, σκληρά, φαιοκίτρινα, με μεγάλη  αύξηση του μήκους, ελικοειδές σχήμα και βλαισότητα. H πάθηση αυτή μπορεί να είναι κληρονομική ή επίκτητη.

Αιτίες αυτής της δυσμορφίας των νυχιών είναι προβλήματα και τραυματισμοί της μήτρας ή της κοίτης, περιφερειακή αγγειακή νόσος, ελλιπής φροντίδα , οι μύκητες που συχνά συνυπάρχουν, ακόμη και διατροφικές διαταραχές. Η πάθηση αυτή είναι αρκετά συχνή, ιδίως σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Πολλές φορές η δυσμορφία αυτή, προκαλεί πόνο κατά την βάδιση  λόγω της υπερτροφίας και των ασκούμενων πιέσεων, τραυματισμούς και μολύνσεις.

ΟΝΥΧΟΓΡΥΠΩΣΗ

Ιατρική Θεραπεία

Στην περίπτωση της ονυχογρύπωσης δεν υπάρχει συγκεκριμένη θεραπεία που να εγγυάται την ανάπτυξη υγιούς νυχιού. Συνήθως το νύχι αφαιρείται με χειρουργική επέμβαση 2 -3 φορές, με την ελπίδα έκφυσης νέου υγιούς νυχιού. Σε αντίθετη περίπτωση καταστρέφεται η μήτρα με καυτηριασμό, ώστε να αποτραπεί η επανέκφυση ενός νέου κατεστραμμένου νυχιού.

Συντηρητική Θεραπεία Ποδολόγου

Σε περιστατικά δύσμορφων  νυχιών ακολουθούμε συντηρητική θεραπεία , χρησιμοποιώντας κατάλληλο Ποδιατρικό εξοπλισμό.

ΟΝΥΧΟΓΡΥΠΩΣΗ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ

Η θεραπεία που εφαρμόζουμε στοχεύει στην μείωση της υπερκεράτωσης ( ογκομείωση ) και αποκατάσταση της σχέσης μεγέθους νυχιού και κοίτης. Απομακρύνουμε την συσσωρευμένη κεράτινη μάζα και αποκαθιστούμε την δυσμορφία σε εφικτό βαθμό, με Ποδιατρικό τροχό, ειδικές φρέζες και τεχνική ψεκασμού   αντισηπτικού διαλύματος, για απόλυτη προστασία , ενώ ταυτόχρονα παρέχεται ευχάριστο δρόσισμα. Η θεραπεία έχει σαν αποτέλεσμα την άμεση ανακούφιση από την ενόχληση, λόγω της μείωσης των ασκούμενων πιέσεων και αποκατάσταση της λειτουργικότητας των δακτύλων.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η επαναλαμβανόμενη  συντηρητική θεραπεία εκτός απο την άμεση ανακούφιση, μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην ανάπτυξη νέου υγιούς νυχιού.

Επιπλοκές της Ονυχογρύπωσης

Η πιο συχνή επιπλοκή αυτής της πάθησης , εκτός απο την δυσκολία στη βάδιση, είναι οι συνεχείς μικροτραυματισμοί της κοίτης απο τις πιέσεις των παπουτσιών,  με επακόλουθο την δημιουργία φλεγμονής και εστίων μόλυνσης απο μύκητες. Τα περιστατικά αυτά αντιμετωπίζονται με επαναλαμβανόμενη ποδολογική φροντίδα των νυχιών και αντιμυκητιασική αγωγή.

Μετά την θεραπεία υπάρχει δυνατότητα αισθητικής και θεραπευτικής αποκατάστασης (προσθετική νυχιού).

ΠΙΕΣΤΕ ΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΟ VIDEO ΣΤΟ