Ονυχογρύπωση

Θεραπεία Δύσμορφων Νυχιών

ΟΝΥΧΟΓΡΥΠΩΣΗ

Η ονυχογρύπωση είναι μια διαταραχή κατά την οποία τα νύχια κυρίως των μεγάλων δακτύλων των ποδιών, καθίστανται υπερτροφικά, παχιά, σκληρά, φαιοκίτρινα, με μεγάλη  αύξηση του μήκους, ελικοειδές σχήμα και βλαισότητα.

Αιτίες αυτής της δυσμορφίας των νυχιών είναι προβλήματα και τραυματισμοί της μήτρας ή της κοίτης, περιφερειακή αγγειακή νόσος, ελλιπής φροντίδα και οι μύκητες που συχνά συνυπάρχουν. Η πάθηση αυτή είναι αρκετά συχνή, ιδίως σε  άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Πολλές φορές η δυσμορφία αυτή, προκαλεί πόνο κατά την βάδιση  λόγω της υπερτροφίας και των ασκούμενων πιέσεων, τραυματισμούς και μολύνσεις.

Ιατρική Θεραπεία

Στην περίπτωση της ονυχογρύπωσης δεν υπάρχει συγκεκριμένη θεραπεία που να εγγυάται την ανάπτυξη υγιούς νυχιού. Συνήθως το νύχι αφαιρείται 2 -3 φορές, με την ελπίδα έκφυσης νέου υγιούς νυχιού. Σε αντίθετη περίπτωση καταστρέφεται η μήτρα με καυτηριασμό, ώστε να αποτραπεί η επανέκφυση ενός νέου κατεστραμμένου νυχιού.

Συντηρητική Θεραπεία Ποδολόγου

ΟΝΥΧΟΓΡΥΠΩΣΗ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ

Η αποκατάσταση των δύσμορφων νυχιών είναι εφικτή μόνο από ποδολόγο που γνωρίζει πως να επέμβει, χρησιμοποιώντας κατάλληλο Ποδιατρικό εξοπλισμό. Ακολουθούμε ήπια ανώδυνη συντηρητική θεραπεία, με μείωση της υπερκεράτωσης ( ογκομείωση ) και αποκατάσταση της σχέσης μεγέθους νυχιού και κοίτης. Απομακρύνεται η συσσωρευμένη κεράτινη μάζα και αποκαθίσταται η δυσμορφία σε εφικτό βαθμό, με Ποδιατρικό τροχό, ειδικές φρέζες και τεχνική ψεκασμού   αντισηπτικού διαλύματος, για απόλυτη προστασία κατά τη θεραπεία, προσφέροντας ταυτόχρονα ευχάριστο δρόσισμα. Η θεραπεία έχει σαν αποτέλεσμα την άμεση ανακούφιση από την ενόχληση.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η επαναλαμβανόμενη  συντηρητική θεραπεία εκτός απο την άμεση ανακούφιση, μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην ανάπτυξη νέου υγιούς νυχιού.

Μετά την θεραπεία υπάρχει δυνατότητα αισθητικής και θεραπευτικής αποκατάστασης (προσθετική νυχιού).

ΠΙΕΣΤΕ ΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΟ VIDEO ΣΤΟ